• تاریخ انتشار : 1402/05/31 - 19:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 785
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

قدردانی شهرداری تهران از اجرای طرح کرامت و تعالی انسانی در بیمارستان فارابی

دکتر مهدی خداپرست: همه ما خود را خادم مردم می دانیم اما مهم آن است که مردم چه سودی از این خدمت می برند

به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک، مسئولان شهرداری ناحیه 4 منطقه 11 تهران بزرگ با حضور در بیمارستان فارابی، ضمن دیدار و گفت و گو با رئیس این بیمارستان، از وی بابت اجرای طرح کرامت و تعالی انسانی قدردانی کردند.

دکتر مهدی خداپرست: همه ما خود را خادم مردم می دانیم اما مهم آن است که مردم چه سودی از این خدمت می برند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، معاون شهردار ناحیه 4 منطقه 11 تهران به همراه، جلال جلیلوند، مدیر امور اجتماعی فرهنگی این ناحیه، انسیه مقدسی، رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 11 و جمعی از کارشناسان این منطقه ، سه شنبه 31 مرداد 1402 با حضور در بیمارستان فارابی با دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس این مرکز دیدار و گفت و گو کردند.
دکتر خداپرست با ابراز خشنودی از گسترش همکاری های بین بیمارستان فارابی و شهرداری منطقه 11 اظهار داشت: امیدواریم روز به روز بستر و توفیق خدمت رسانی به مردم برای ما مهیاتر شود. خوشبختانه این شانس را داشته ایم که با عنایت خداوند در مسیر خدمت نیز قرار بگیریم. در این مسیر ارتباط خوبی هم با مجموعه شهرداری داریم و همیشه از کمک های این مجموعه استقبال می کنیم. زیرا در نهایت این مردم هستند که از این قضیه سود می برند.
وی همچنین به اهمیت انجام فعالیت های زیرساختی در زمینه خدمت رسانی به جامعه اشاره کرد و افزود: در دوره ای بنده معاون درمان بیمارستان فارابی بودم. گاه حسرت می خورم که ای کاش در آن زمان بیشتر از هر چیزی، کارهای زیرساختی انجام می دادم. درست است که همه ما خود را خادم مردم می دانیم اما مهم آن است که مردم چه سودی از این خدمت می برند. شاید لازم باشد به خودمان بگوییم که امروز تا چه حد به هموطنم خیر رساندم. چرا؟ چون ما هرچه داریم از همین مردم است. به همین دلیل از زمانی که در سمت ریاست بیمارستان فارابی قرار گرفتم سعی کردم بیشتر به امور زیرساختی توجه کنم. خدا را نیز شاکرم همکارانی در کنارم هستند که سرعت انجام کار آنان از من بیشتر است. در حدی که گاه به شوخی می گویم من می ترسم افکارم را به زبان بیاورم، زیرا همکاران سریع تر از من آن را اجرا خواهند کرد.
رئیس بیمارستان فارابی ایجاد همراه سرا برای بیماران این بیمارستان را یکی از کارهای زیرساختی مد نظر خود دانست و تصریح کرد: اگر شما عزیزان در شهرداری همت کرده و مکانی را به عنوان همراه سرا در اختیار ما بگذارید، بسیاری از مشکلات ما در زمینه اسکان و تکریم بیمارانی که از نقاط دور دست به فارابی مراجعه می کنند، رفع خواهد شد. زیرا با امکانات متمرکز بهتر می توانیم شرایط این بیماران را مدیریت کنیم.
در ادامه رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 11 نیز به بیان اهمیت همکاری بین دو مجموعه و تکریم بیماران پرداخت و گفت: در هماهنگی های انجام شده با مسئول محترم واحد بهبود کیفیت بیمارستان فارابی تصمیم گرفتیم تا به مناسبت روز پزشک از یکی از پزشکانی که در این بیمارستان کاری خلاقانه انجام داده، قدردانی کنیم. در صحبت هایی که داشتیم مطلع شدیم که طرحی با عنوان کرامت و تعالی انسانی به پیشنهاد ریاست بیمارستان فارابی برای بیمارانی که از نظر حرکتی دچار مشکل هستند، در حال اجراست. ما نیز این طرح را به اطلاع اداره کل سلامت شهرداری تهران رسانده و نامی با عنوان «پویش دستان سلامت» بر آن نهاده شد. حال امروز در اینجا هستیم تا به نمایندگی از طرف دکتر موسوی، شهردار محترم منطقه 11 شهرداری تهران از دکتر خداپرست بابت این طرح قدردانی کنیم. ما اطمینان داریم که می توانیم ارتباطات بین شهرداری و بیمارستان فارابی را بیش از پیش گسترش دهیم.
  • گروه خبری : اخبار حوزه ریاست,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 243600
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

دکتر مهدی خداپرست: همه ما خود را خادم مردم می دانیم اما مهم آن است که مردم چه سودی از این خدمت می برند دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس بیمارستان فارابی دکتر مهدی خداپرست: همه ما خود را خادم مردم می دانیم اما مهم آن است که مردم چه سودی از این خدمت می برند دکتر مهدی خداپرست: همه ما خود را خادم مردم می دانیم اما مهم آن است که مردم چه سودی از این خدمت می برند دکتر مهدی خداپرست: همه ما خود را خادم مردم می دانیم اما مهم آن است که مردم چه سودی از این خدمت می برند دکتر مهدی خداپرست: همه ما خود را خادم مردم می دانیم اما مهم آن است که مردم چه سودی از این خدمت می برند دکتر مهدی خداپرست: همه ما خود را خادم مردم می دانیم اما مهم آن است که مردم چه سودی از این خدمت می برند دکتر مهدی خداپرست: همه ما خود را خادم مردم می دانیم اما مهم آن است که مردم چه سودی از این خدمت می برند دکتر مهدی خداپرست: همه ما خود را خادم مردم می دانیم اما مهم آن است که مردم چه سودی از این خدمت می برند دکتر مهدی خداپرست: همه ما خود را خادم مردم می دانیم اما مهم آن است که مردم چه سودی از این خدمت می برند دکتر مهدی خداپرست: همه ما خود را خادم مردم می دانیم اما مهم آن است که مردم چه سودی از این خدمت می برند

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *